lördag 29 augusti 2015

Fotoblogg

Hej alla ni som fortfarande läser den här - för närvarande - väldigt tomma bokbloggen. Jag har ingen inspiration till att skriva något och det går trögt på läsfronten nu när skolan & innebandyn dragit igång på allvar igen.

Så förmodligen kommer bloggen att komma i skuggan av allt annat.

Men jag tänkte uppdatera, tipsa och hinta lite om min & två kompisars relativt nystartade fotoblogg! Där lägger vi bara upp foton som vi har tagit (oftast med våra systemkameror) och självklart hoppas jag att ni ska kika in där. Om ni vill alltså. Det är inget måste. (Men det vore väldigtväldigt snällt). HÄR, HÄR och HÄR hittar ni den.

Eller via den här länken: www.acvfotografi.blogg.se

Såååå kika gärna in där & förhoppningsvis så kommer det att dyka några inlägg på den här bloggen snart. Stay tuned.

ha en fortsatt bra helg ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!