torsdag 25 juni 2015

Lite bilder från Samos, Grekland

Här får ni lite bilder från min vecka på Samos! Om ni vill se mer bilder, kolla då in min (ouppdaterade) fotoblogg senare i veckan, länk här














Jag älskar att resa, trots att jag bara rest till Grekland (4 ggr) och Danmark (2-3 ggr), i alla fall om man bara räknar med utomlands-länder. Men i framtiden så skulle jag verkligen vilja resa jorden runt, bo i Spanien på kusten, göra en road-trip genom USA, Australien & Europa, och så mycket mer. 
Fast det kommer ju förmodligen att dröja några år innan det händer, men då hinner jag att resa på ett annat sätt: genom böcker. 

alla bilder är tagna med min mobilkamera, Sony Xperia Z3 Compact

1 kommentar:

  1. Vad mycket fina bilder! :) Hoppas att du har haft en trevlig vistelse. Själv är jag i London för tillfället. Hur mysigt som helst! Åh, jag älskar att resa! Jag har inte tänkt på det, men jag har varit på ganska många ställen och rest väldigt mycket. Har faktiskt bilat genom Europa två gånger, superkul. Du måste göra det någon gång! :p Och Spanien har jag också varit i flera gånger eftersom min morbror och mina kusiner bor där ^^

    Jag har förresten taggat dig! :D
    http://boklyckan.blogspot.se/2015/06/sommarlasningstaggen.html?m=1

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!