måndag 16 februari 2015

Och den lyckligt (lottade) vinnaren är...

Hannah!! 

Stort grattis & jag hoppas att du kommer tycka om boken!

Jag har skickat ett mejl till dig om vidare instruktioner :)

***
Jag blev verkligen överraskad över hur många som faktiskt var med i tävlingen, med det faktum att det är en hel den andra bokbloggar därute som har samma tävling. 

Helst så skulle jag ha velat ge varenda en av er som deltog varsitt ex, men tyvärr så funkar det inte så :(

Jag hoppas att ni nya läsare (och gamla) stannar kvar här på bloggen för att i framtiden kunna ta del av mer tävlingar men även mycket annat. Det kan hända att det blir en tävling nu till våren också...

Återigen, STORT grattis till Hannah, en STOR kram till alla er som var med i tävlingen och ett STORT tack till Rabén Sjögren som sponsrade tävlingen! 


PS. Jag började att läsa Throne of Glass igår och den verkar vara SUPER-bra! Celaena är verkligen en häftig karaktär. 



1 kommentar:

  1. Åh, vad kul!! :D Tack så mycket! För boken & för en kul tävling! :)
    Har svarat på ditt mail nu! / Kram!! :D

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!