torsdag 4 december 2014

Day 3 - Your favorite series

Jag känner på mig att det här med 30 days of Books kanke inte var en sådan bra idé ändå...

Har kollat runt lite bland mina böcker hemma (och under kategorin "Dolas favoriter" här på bloggen) för att få fram vilka serier som jag har som favoriter.
Here you go - 5 utan mina favoritserier.

  • Legend av Marie Lu
  • Game of Thrones av George R.R. Martin
  • Vampire Academy av Richelle Mead
  • Gallagher Academy av Ally Carter 
  • The Infernal Devices
Vet ni vilken beslutsångest jag får angående den här frågan?!? För att kompensera mitt dåliga samvete för alla andra böcker jag älskar men inte nämnt - klicka då HÄR

***
Apropå - vilket konstigt ord egentligen, hehe.. - ingenting så har jag på senaste tiden varit väldigt obsessed av the Vampire Diaries - tv-serien. Jag är inne på avsnitt 12 av säsong 5 och jag vill att det aldrig ska ta slut. Hur många säsonger ska det bli egentligen? Är sjätte säsongen den sista eller kommer det mer? I alla fall, jag är helt för Team Delena & Team Klaroline. Hata mig om ni vill, men jag tycker att dessa två par förtjänar varandra - oavsett vad de gjort. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!