söndag 21 december 2014

Day 24 - A book you wish more people would've read

Röd skymning och Dödens trubadur av den svenska författaren Fredrik Lindblom tyckte jag var riktigt bra (speciellt den sistnämnda) och jag hoppas att böckerna någon gång kommer få mer uppmärksamhet än vad de har fått. Svensk fantasy måste ju uppmärksammas, right?

***
Igår bytte vi julklappar med mina kusiner och jag fick bl.a. boken Eragon - Christopher Paolini och jag är sugen på att läsa om den, så det kommer förmodligen att komma en förnyad recension på den. 

Tänkte göra ett läs-a-lot-inlägg till imorgon/tisdag eller något sånt. Har tänkt att leta fram alla olästa böcker jag har hemma. Det kommer förmodligen att bli uppåt 60-70 känns det som....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!