tisdag 2 december 2014

Day 2 - A book that you've read more than 3 times

Jag kan väl börja med att säga att jag förmodligen kommer svara flera böcker/serier på varje fråga eftersom jag inte kan bestämma mig för en.

Jag ger dig solen av Jandy Nelson har inte varit utgiven så länge, men jag har säkert hunnit läsa om den minst 5 gånger. Bara det säger väl hur bra den är?

Yttersta offret av Richelle Mead som är sista delen i Vampire Academy har jag läst om hur många gånger som helst.

Catching Jordan av Miranda Kenneally är en sån mysig, rolig och underbar kärlekshistoria att den aldrig blir fel! Har skrattat många gånger åt den här boken.

Och sen en bok utav en svensk författarinna - Överenskommelser av Simona Ahrnstedt är en bok som jag älskar att läsa om. Att dyka tillbaka i tiden och få uppleva en kärlekshistoria - vad mer kan man begära?

***
Det är nästan så att jag kan nämna varenda bok i min bokhylla, eftersom jag har i princip alla mina favoriter där och de andra som jag inte tyckte lika mycket om inne på mitt vindsutrymme. 

Finns det någon bok som ni har läst väldigt många gånger och som ni aldrig kommer att tröttna på att läsa? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!