torsdag 18 december 2014

Day 19 – Favorite book turned into a movie & Day 20 – Favorite romance book

Day 19 - The Fault in Our Stars och Catching Fire är de bästa filmerna och Game of Thrones är den bästa tv-serien som baserats på böcker.

Day 20 - Alltså, jag läser ju en hel del romance-böcker och jag har absolut ingen aning om vilken som är min ultimata favorit. Jag älskar ju Nora Roberts böcker (ifall de klassas som romance-böcker) och självklart svenska Simona Ahrnstedts böcker: En enda natt, Överenskommelser, Betvingade och De Skandalösa. Shannon Staceys böcker Bara för dig, Min så kallade kärlek och Ett nytt liv är också såna där romance-böcker med feelgood känslor. Så jag kan väl säga romance-författare i stället: Nora Roberts, Simona Ahrnstedt och Shannon Stacey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!