måndag 15 december 2014

Day 15 – Favorite male character & Day 16 – Favorite female character

SVERIGE TOG VM-GULD I INNEBANDY IGÅR!!!! Alltså, att vara i Scandinavium med fullsatt publik på 12000 pers - och mer än hälften skanderar vi älskar Sverige - det är en helt fantastisk & mäktig känsla. Jag har bestämt mig - jag ska jobba på fritiden som innebandyfotograf. Hur coolt skulle det inte vara att få uppleva en sådan känsla igen? Fast det e klart, känslan för VM-guld är nog lite annorlunda jämfört mot känslan av ett SM-guld. Aja, det var i alla fall en upplevelse jag aldrig kommer att glömma.

***
Day 15 - Dessa tycker jag är outstandings (finns såklart många mer):
  • Warner (Rör mig inte!-triologin av Tahereh Mafi
  • Jem & Will (The Infernal Devices av Cassandra Clare)
  • Adrian (Vampire Academy & Bloodlines av Richelle Mead)
  • Magnus (The Mortal Instruments av Cassandra Clare)
  • Zach (Gallagher Academy av Ally Carter)
  • Augustus (TFIOS av John Green)
  • St. Clair (Anna and the French Kiss av Stephanie Perkins
osv, osv, osv....


Day 16 - det står helt tomt i huvudet på mig när jag väl ska skriva mina kvinnliga favoritkaraktärer. Några har ni här i alla fall:

  • Rose Hathaway (Vampire Academy av Richelle Mead)
  • Faythe (Herrelös-serien av Rachel Vincent)
  • Alexia (Parasollprotektoriatet (eller vad det nu heter) av Gail Carriger
Varför står det tomt just på den här frågan?!? Finns ju egentligen hur många som helst....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!