tisdag 25 november 2014

Top Ten Tuesday (#23)

Jag har studiedag idag och det är bokstavligen en studiedag. Jag håller på att plugga inför engelskaprov, träslöjdsprov, hem och konsumentskapstest, matteprov och spanskaprov. Inte så lite prov direkt... O samtidigt sitter jag och kollar på tv-serier - the Big Bang Theory & Supernatural - vilket inte är så smart, när jag blir distraherad hela tiden. O just det, jag bloggar ju också.

Innan jag övergår till pluggandet tänkte jag vara med på Broke and Bookish "Top Ten Tuesday".

Veckans kategori:

Top Ten Books On My Winter TBR.

Jag har många böcker att läsa, men ingen tid alls. Men här kommer 10 böcker som jag gärna vill få lästa innan 2015 börjar.

10. Outtalat - Sarah Rees Brennan
9. Beautiful Creatures #4 - Kami Garcia & Margaret Stohl
8. L.A. Candy Lauren Conrad
7. Gone Girl - Gillian Flynn
6. Nära hem/Brinnande livet/Tiggarflickan - Alice Munro
5. Synd och förlåtelse - Nora Roberts
4. Kleptomania - Kristina Hård
3. KoMo - Pontus Joakim Olofsson
2. En julsaga - Charles Dickens
1. Tango för vilsna själar - Lucy Dillon

Vilken/vilka böcker tycker ni att jag ska börja med? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!