tisdag 18 november 2014

Top Ten Tuesday (#22)

Det är tisdag och jag tänkte försöka göra en komplett top 10-lista den här gången. Men vi får väl se hur det går...

Veckans kategori är:
Top Ten Sequels I Can't Wait To Get.

Jag tänker blanda såna som finns men som jag inte har läst, såna som inte har kommit ut eller som inte blivit översätta än.

10-9. Heartless och Timeless (Soulles #4 & 5)av Gail Carriger - hoppas jag blir översatta till svenska snart.

8. Clockwork Princess (The Infernal Devices #3) av Cassandra Clare - finns ute men jag har den inte hemma men tänker beställa hem den runt jul, tror jag.

7. The Elite (The Selection #1) av Kiera Cass - finns också ute.

6. Untold av Sarah Rees Brennan - finns ute, första delen Unspoken kommer ut på svenska nästa år!!!

5. Walking Disaster (Beautiful Disaster #2) av Jamie McGuire - jag har väntat på den här översättningen sedan jag läste sista sidan av Underbara helvete.

4. Doors of Stone (sv. Berättelsen om kungadräparen #3) av Patrick Rothfuss - snälla förlag, översätt den här boken så fort den kommit ut på engelska.

3. Uncommon Criminals (Heist Society #2) av Ally Carter - första delen finns på svenska, men inte andra. WHAT?!

2. Vinterns vintar (Game of Thrones #6) av George R.R. Martin - inte ens läst 4:an än, men whatever...

1. Blue Lily, Lily Blue (sv. Kretsen #3) av Maggie Stiefvater - längtar tills den här kommer ut på svenska!!!


Vilka längtar ni efter?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!