lördag 1 november 2014

Månadens läs rapport: Oktober 2014

Tiden bara rinner iväg och det känns som att jag knappt hinner öppna en bok förrän månaden är slut igen...

Lästa böcker:

Seraphina - Rachel Hartman
The Well of Ascension - Brandon Sanderson
Champion -  Marie Lu
Ink - Amanda Sun
Kärlekens dans - Nora Roberts
Hertiginnans hemlighet - Anne Herris

Där regnbågen slutar - Cecelia Ahern

Antal: 7
Svenska: 5
Engelska: 2

Omlästa: 0
Antal sidor: 2884

Recensions exemplar (utan omläsningar): 5
Boktolva: 1 (5/12 avklarade nu)
Hyllvärmare: 1
Klassiker: 0
Kaosutmaningen: 1 (55 avklarade när recensionen kommer upp)

Bästa bok/böcker:
Seraphina, The Well of Ascension, Champion och Där regnbågen slutar var alla väldigt bra d
en här månaden!

Sämsta bok:
Om jag måste säga någon får det väl bli Hertiginnans hemlighet som jag inte riktigt fastnade för. )Vill  ni ha en recension på boken?)

Kommentar:
Och den tråkiga läslustsdepps-trenden fortsätter även den här månaden. Alltså, var tar tiden & orken egentligen vägen? Ändå nöjd att jag - äntligen!! - läst klart Seraphina som legat och samlat damm i bokhyllan ett tag nu och att jag har 2 böcker på engelska (inklusive den här ovan).

Nästa månad:
NU så ska jag komma över 10 böcker och alla 10 böcker ska vara recensions ex eller väldigt "gamla köpeböcker". Tror ni att jag kommer att lyckas? Förresten, jag kommer nog att skipa en läsplanerings-lista den här månaden, eftersom förra inte gick så bra och jag bara blir stressad. Så därför tänker jag bara försöka läsa böcker som jag verkligen vill läsa och få upp läsningstempot igen.



1 kommentar:

  1. Jag måste oxå få upp läs tempot men det är segt just nu :/

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!