lördag 14 juni 2014

Tumblrs bokkärlek #7

Japp, nu är det officiellt. SOMMARLOV! Ni kan bara gissa hur mycket jag längtat efter det & äntligen - ÄNTLIGEN - är den här! Gash, kan inte tänka klart. Igår så hade jag skolavslutning och sen bara hem och packa klart till Star Camp 2014, som jag är på väg till. Jag är där från idag (lördag) tills på torsdag då det är avslutningsdagen, så fredag är jag tillbaks som vanligt igen. I alla fall ett litet tag, för sen bär det av till Grekland i en vecka! ^^

Okej, tillbaks till vad det här inlägget egentligen skulle handla om: Tumblrs bokkärlek. Det går ut på att jag har letat reda på bilder från Tumblr, vilket betyder att bilderna inte är mina! Dessa bilder kan innehålla quotes, bilder från filmatiseringar av böcker, lite olika bokrelaterade saker helt enkelt. Denna vecka så är alla bilder ifrån Problems of a Book Nerd.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!