tisdag 11 mars 2014

Nya böcker!

I lördags så var min fadder och hälsade på, och vi firade även mig då hon bor i Stockholm annars. Jag fick faktiskt 2 böcker: Clockwork Angel och Clockwork Prince av Cassandra Clare. De är de två första delarna i hennes serie The Infernal Devices som ska handla om 16-åriga Tessa Gray som letar upp The Shadowshunters för att något/någon jagar henne eller något sånt. Det är typ det jag uppfattat, för jag vill inte ha någon bok spoilad mer än att veta det. Efter att ha läst så många bra recensioner på den här serien är jag riktigt taggad inför att läsa den!

Har ni läst någon del i den här serien eller hela serien? Vad tyckte ni om den?

1 kommentar:

  1. Tycker faktiskt bättre om den här serien än The Mortal Instruments, även om jag verkligen älskar TMI.
    Sista boken är riktigt hjärtskärande.

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!