fredag 21 mars 2014

Bokbloggsjerka 21-24 mars 2014 + EN VIKTIG UPPDATERING

Jerkan hålls utav Annika som vanligt och veckans fråga är:
Har du sett någon pjäs eller liknande som du av en eller annan anledning tvingades att se men som du absolut inte gillade? Om du vill får du vända på frågan för att i stället berätta om en pjäs eller liknande som alla bara MÅSTE se. 
Eh, jag har aldrig sätt någon pjäs eller något liknande. Så inget svar denna vecka...

***
Okej, till den viktiga uppdateringen/nyheten. Vi har inget internet hemma.Vilket är liiite av en katastrof då jag inte kan blogga (skriver det här i skolan) och det innebär att det kommer stå tomt på bloggen fram tills den 1 april. (Hm, lite konstigt med datumet, enligt mig.) Det kanske kommer upp något IMB-inlägg vilket inte är lika svårt att skriva som en recension. För det tar inte lika lång tid att göra det. Jag tänkte att jag skulle leva lite som förr i tiden. Utan internet och så, ni vet ;). Vi får se hur det går, men jag tänkte skriva upp stödord och sånt till recensionerna som kommer upp i april sen. 

Så, vi säger bye bye för ett tag och så hoppas jag att jag hinner skriva något inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!