tisdag 18 februari 2014

Top Ten Tuesday #9 (vecka 8)

Gissa vad? IMORGON ÄR DET MIN FÖDELSEDAG! ^^
Så, nu har jag sagt det en gång & det ska inte upprepas. Förhoppningsvis. Gash, är excited inför det! Dessutom ska jag spela match med U/A laget idag! Åh my..nervös som bara den...

Okej, återgå till vad vi skulle prata om: Top Ten Tuesday.

Veckans kategori/ämne:

Top ten reasons i love being a reader/book blogger
  1. När man läser lämnar man för stunden alla bekymmer & skit i en annan värld & får svepas in i en annan 
  2. Att blogga är underbart därför att man får så fina kommentarer från sina underbara läsare ^^
  3. Man träffar nya fantastiska människor (& varelser) i böcker
  4. Genom att läsa påverkas man av innehållet & öppnar ögonen tillräckligt mycket för att se allt som händer omkring oss
  5. När man läser så får man uppleva hur andra människor har det i sina liv
  6. En - väldigt - bra sak med att vara bloggare är att man får väldigt många böcker gratis från förlagen
  7. Och man får otroligt många nya boktips
  8. När man läser kan man fly från sin eget liv & leva nån annans för ett tag
  9. Genom mitt bloggande & läsande så har fått jag träffa flera underbara personer (både IRL och i böckerna)
  10. Man har aldrig tråkigt!
Jag vet att det här inlägget inte är nåt utav mina bästa, men jag har lite bråttom för jag ska hinna äta & sedan åka iväg på match! 

Skriv gärna upp era främst skäl/anledningar till att blogga/läsa! Blir kul att se vad ni andra tycker! :)



4 kommentarer:

  1. Nämen grattis! :D
    Hm, jag bloggar nog delvis för att få recex xD men också för att det är roligare att följa andra bokbloggar om man själv har en :)
    Och till att läsa...
    Jag känner att jag inte kan svara på den här frågan, den är för svår D:

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!