tisdag 14 januari 2014

Veckans boksläpp - Vecka 3



Stjärnmärkt (Systrarna Cahill, #2)Den här veckan kommer det ut flera böcker som jag är nyfiken på eller intresserad av att läsa!
Okej, så här kommer de "några böckerna", både böcker på svenska & engelska!

Det högsta priset, det största offret av Kami Garcia & Margaret Stohl
 - som är den tredje delen i Beautiful Creatures som bara väntar på att plockas upp hemma och börja läsas!

PappersstäderStjärnmärkt av Jessica Spotswood
 - som är den andra delen i serien om systrarna Cahill. Farlig förmåga var inte så jätte bra, men är ändå nyfiken på hur det kommer att gå för systrarna!

Pappersstäder av John Green 
Åh. My. Gosh. Äntligen en ny bok av en fantastisk författare som kommer på svenska! Kan knappt vänta tills jag får läsa den här boken! Förhoppningarna är höga, men jag tror att boken kanske kommer att slå dem ändå! Hoppashoppashoppas

Hollow city av Ransom Riggs 
Andra delen i serien Miss Peregrines hem för besynnerliga barn. Jag blev riktigt besviken på första boken - läste inte ens ut den - men det finns äkert många därute som vill läsa den, så därför tog jag med den :)

Så några nya böcker för den här veckan. Någon som fångade ditt intresse? Vilken & varför?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!