lördag 4 januari 2014

Nya saker på bloggen

Jag tänkte testa nya saker här på bloggen, i alla fall med recensionerna & månads rapporterna. På recensionerna tänkte jag lägga till Bästa scen/scener & Bästa karaktär/er. Sen så tänkte jag att jag ska försöka att läsa igenom recensionen åtminstone en gång innan jag lägger upp den på bloggen och så tänkte jag inte skriva så himla långt på varje favoritbok utan skriva mer det "viktiga" sakerna och skriva ett mer personligt avslut eller någon slags sammanfattning av mitt omdöme i slutet. Och jag tänkte även på att skriva en helt egen handling, men jag skippar det, för jag vet aldrig om jag spoilerar eller inte, så jag kör fortfarande på Adlibris-handling eller baksidan på boken.

Även med recensionssidan tänkte jag först ändra och ha omslagen som "klick-grejsimojs" i stället för att klicka på titeln. Bl.a. Anna på Boktycke har det, men jag ändrade mig igen och tänker fortsätta köra som jag gör. Kanske händer senare på (nästa) år att jag gör så...

Och sen även med månadernas läs rapporter tänkte jag lägga till antal sidor lästa och köra top 3 eller 5 bästa böckerna ifall det är flera än 2 böcker som blev favoriter just den månaden.

Det kanske var någon mer ändring, men i så fall har jag glömt bort den. Hoppas ni kommer att tycka om de nya ändringarna & fortsätter att läsa min blogg! Tack så jätte mycket till alla er läsare, skulle inte fortsätta blogga utan er :*

2 kommentarer:

  1. Jag brukar bara spränga in information som favoritkaraktärer i texten, däremot har jag valt ut de bästa citaten från boken ( som ibland dock innehåller spoilers, men om man har läst boken kan det vara kul att läsa. ) :D

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!