måndag 27 januari 2014

Mina olästa böcker - del 3

Näst sista delen om alla mina olästa böcker som jag har hemma i bokhyllan! Vi kör igång direkt...
Idag så är det alla olästa böcker på författarnas efternamn N-R först. Vi kör som vi brukar, jag skriver titel-författare och om det är en del i en serie och/eller om det är ett recex.


  • Skugglandet av Alyson Noël (De odödliga #3 & recex)
  • Svart eld av Alyson Noël (De odödliga #4 & recex)
  • Nattstjärna av Alyson Noël (De odödliga #5 & recex)
  • KoMo av Pontus Joakim Olofsson (recex)
  • Fulast i världen av Ingrid Olofsson (recex)
  • Evig natt av Michelle Paver 
  • När jag vaknar finns du inte av Cat Patrick (recex)
  • Lögnen på femte våningen av Do Van Ranst (recex)
  • Nikkis dagbok #1: Berättelser från ett (inte så) fantastiskt liv av Reene Rusell (recex)
Så från bokstaven N till bokstaven R så är det 9 böcker.

Nu kör vi de sista böckerna från bokstaven S till Ö!

  • Offerlamm av Spindler (recex)
  • Skräckens cirkus av Darren Shan (Darren Shan #1 & recex)
  • Vampyrens medhjälpare av Darren Shan (Darren Shan #2 & recex)
  • Cirkoli av Patrik Stigsson
  • Niceville av Kathryn Stockett
  • Dålig karma av David Safier (recex)
  • Soul Screamers volume 2 av Rachel Vincent
  • Nattfjärilen av Saskia Walker (#1 & recex)
  • Häxmästaren av Saskia Walker (#2 & recex)
  • Havsdrottningen av Saskia Walker (#3 & recex)

S-Ö = 10 olästa böcker

Okej, då var alla sorterade böcker klara. Men jag har ju sagt att det ska komma 4 delar & det här är ju tredje så, till helgen eller nästa vecka kommer fjärde och sista delen upp! Då kommer jag visa alla olästa böcker jag fått på sistone, efter jullovet då jag hade fixat de här bilderna. Och det kommer även vara en sammanfattning av alla olästa böcker, hur många osv...

Några ni läst? Era åsikter om den/dem? Vilken ska jag börja att läsa & vilken ska jag undvika?


1 kommentar:

  1. Rachel Vincent gillar jag :) Läser soul screamers nu. Erica Spindler - Offerlamm och Nikkis dagbok har jag oxå läst och gillat!

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!