söndag 12 januari 2014

Läs-a-lot: Julen 2013

Jo, lite sent ute med resultatet, men har ju haft så jädrans många inlägg om utmaningar och mål förra veckan så sköt upp det här inlägget om hur det gick på Läs-a-lot: Julen 2013.
Hur gick det då?
Jo, det gick väl ändå hyfsat. Inte riktigt så bra som jag hade tänkt mig, men nöjd ändå!

Mina mål var att: 
- Läsa 3 böcker (3/3 - egentligen 5/3 men 2 var omläsningar)
- Avsluta en serie (0/1)
- Läsa 1 rec-ex (1/1)
- Läsa en bok på engelska (3/1)

Så 3 av 4 mål klarade jag och böckerna jag läste var: 
  • Blå måne - Alyson Noël (rec-ex)
  • Härligt oärligt - Ally Carter (omläsning)
  • I'd Tell You I Love You, But then I'd Have to Kill You - Ally Carter (omläsning)
  • Cross my Heart & Hope to Spy - Ally Carter
  • Don't Judge a Girl by Her Cover - Ally Carter
Jag läste om 2 böcker bara för att friska upp minnet, men jag blev så fast inne i boken att jag läste den från pärm till pärm. Är nöjd med den här läsutmaningen & vill gärna vara med i nån Läs-a-lot utmaning igen, superkul var det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!