fredag 24 januari 2014

I min brevlåda #53

Igår (torsdags) så fick jag hem en utav de böckerna som jag verkligen, verkligen har längtat efter att få läsa. Många nya böcker som kommer ut nu på våren och äntligen (äntligen, ÄNTLIGEN!) så fick jag hem en som jag har sett & läst många bra recensioner om, som hyllar & älskar den här boken. Kanske lite svårt att gissa, för det kommer ut så otroligt många bra böcker det här året.

Boken som jag fick hem var:
Eleanor & Park av Rainbow Rowell (Häftigt namn! :3) som ges ut av Bergs förlag. Tack så jättejätte mycket för boken! Ska med nöje läsa den & hoppas på den läsupplevelse alla hyllat & rekommenderat!

Någon som har läst den? Vad tyckte ni om den? Hiss eller diss?

Eleanor & Park

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!