torsdag 9 januari 2014

I min brevlåda #50

InsnärjdIdag så fick jag i brevlådan ett stort bokpaket från Harlequin som innehöll 5 böcker av Gena Showalter. Alla 5 böckerna är/var i genren Paranormal Romance, och anledningen till att jag frågade efter hennes böcker var att dem kommer lägga ner det utbudet av den genren, för att det var för lite intresse. Verkligen tråkigt enligt mig :( Men jag fick i alla fall några utav böckerna jag inte har hemma utav Gena Showalter och det är jag glad över! Stort tack till er på Harlequin!

Böckerna jag fick var:

  • Insnärjd - Gena Showalter (Intertwined #1)
  • Befriad - Gena Showalter (Intertwined #2)
  • Förvrängd - Gena Showalter (Interwined #3)
  • Den mörkaste passionen - Gena Showalter (Underjordens härskare #5)
  • Den mörkaste hemligheten - Gena Showalter (Underjordens härskare #6)
Jag har 2 delar i Underjordens härskare hemma och har läst en. Får ta tag i den andra boken i den serien först innan jag ger mig på femte och sjätte delen! (Och jag vet att jag inte läser böckerna i ordning...)

Har ni läst någon utav de här böckerna? Eller någon annan bok av författaren? Vad tyckte du om den/dem? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!