fredag 3 januari 2014

Boktolva 2014

Körde på boktolva även förra året, men det gick inte så värst bra, hehe. Bara typ 6 eller 7 av 12 författare läste jag någonting av..
Så det här året har jag kollat igenom den olästa högen och plockat författare därifrån i stället!

Boktolvan går ut på att man på ett år ska läsa 12 "nya" författare som man inte har läst någonting av tidigare.
Mina 12 "nya" författare blev:


  1. Lauren Conrad
  2. Alice Munro
  3. Charlotte Brontë
  4. Emily Brontë
  5. Gillian Flynn
  6. Saskia Walker (ge henne en andra chans)
  7. James Dashner
  8. Claudia Gray
  9. Rachel Hartman
  10. George R.R. Martin
Så! Dessa är de 12 författarna jag under 2014 ska läsa någon bok/seriealbum/novell av. Det verkar kanske enkelt men man märker att man ganska ofta avviker från vad man har sagt ;)

PS. Förlåt för det massiva flödet av inlägg om 2014's utmaningar & mål, snart kommer det upp några recensioner men idag, imorgon & på söndag är jag på Coop Forum Cup (innebandy)! Chao!

Ska ni vara med i Boktolva 2014? Vilka författare har ni med på eran lista?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!