tisdag 10 december 2013

Top Ten Tuesday #6

Tänkte hänga på Top Ten Tuesday den här veckan också så att bloggen inte ska stå helt tom :) Om ni vill vara med eller bara kolla in bloggen som håller i det, klicka här.
Den här veckan är det  Top Ten Books On My Winter TBR.

Det är många böcker jag vill hinna med och läsa innan 2014 börjar, för jag vill liksom ha en ny start. Men kommer nog inte att lyckas med det, men jag hoppas att jag åtminstone hinner läsa ut dessa 10 böcker:

Anna and the French Kiss                                                                                                                              1. Anna and the French Kiss - Stephenie Perkins
2. Fångade själar - Rachel Vincent (Soul screamers #1)
3. Brinnande livet - Alice Munro
4. Återvändarna - Jason Mott
5. Det svarta hjärtat - Holly Black (Berörarna #3)
6. Blå måne - Alyson Noel
7. Underkastelsens 12 nyanser - 12 olika författare
8. KoMo - Pontus Joakim Olofsson
9. Gone Girl - Gillian Flynn
10. Seraphina - Rachel Hartman

Så det var några utav den stora att-läsa-högen hemma hos mig! Jag kommer kanske att lägga upp ett inlägg på jullovet om alla böcker som är olästa och ska läsas som jag har hemma!

Vad sägs om det? Vilka är era 10 böcker som ni ska läsa i vintermörkret?

1 kommentar:

  1. Kul inlägg! Jag "lånade" det av dig :)

    Din blogg har blivit ännu bättre än förut! Vad mycket du har utvecklats på sista tiden :) Jättekul att läsa din blogg!

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!