torsdag 5 december 2013

I min brevlåda #46: Biblioteks lån

Född till hjälteIgår så hämtade jag en reservation på biblioteket och boken var: Född till hjälte av Rick Riordan. Som ni kanske vet så är det den första boken i Percy Jackson-serien. Jag har sett många recensioner som hyllar & älskar den här serien, och jag har faktiskt inte läst den en enda gång. Konstigt, va? Jag har ju gått förbi den i affärer och i biblioteket några gånger men har inte ägnat boken/serien någon tanke. Så nu bestämde jag mig för att äntligen ta tag i det och läsa den!

Fast det är ett problem... Jag sade till min fadder att jag önskar mig den här serien i julklapp och nu vet jag inte riktigt om jag ska vänta med att läsa boken tills efter julafton, då jag vet om jag fick den eller ej, eller om jag ska börja läsa lite smått i boken. Men då är jag rädd för att fastna i den och inte låta bli att fortsätta läsa...

Så, vad tycker ni? Ska jag vänta tills efter julafton eller ska jag börja läsa lite smått i den?

Vad tycker ni förresten om boken? Eller har ni inte läst den? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!