onsdag 20 november 2013

OMG! Jag har äntligen sett den!!!!

För knappa 20 minuter sedan kom jag hem från bion och gissa vilken film jag såg?!
CATCHING FIRE <3 p="">
Filmen var bara awesome, riktigt bra, ännu bättre än första! Fast boken är fortfarande bättre än filmen, men det är ju precis som man förvänta sig ;D

Det här är mest ett fluminlägg, tänk jag har äntligen fått se den efter 1 och ½ års av väntan och mitt tålamod började verkligen att tryta mot slutet. Så nu är det bara typ 1 år kvar tills Mockingjay part 1 kommer på bio! Gaaah, varför måste det ta så lång tid att spela in en film för????

Okej, nu har jag åtminstone fått skriva av mig lite. Det kommer en mycket bättre recension antingen i morgon eller till helgen. Så lite till får ni vänta på vad jag tyckte om filmen ;D Fast jag tror att ni redan vet det....

Bjuder på en bild från Google som jag verkligen tycker är häftig!Catching-Fire-catching-fire-movie-33836550-1280-673

1 kommentar:

  1. Jag gillade den också bättre än första och en recension kommer på den snart på bloggen :)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!