lördag 22 juni 2013

Recensions ex

De skandalösaUnder dagarna jag varit borta i veckan så hade det kommit ett bokpaket till mig. Och den innehöll en mycket, mycket efterlängtad bok av Simona Ahrnstedt. Nämligen tredje och avslutande delen i serien om slottet Wadensteirna: De skandalösa!
Jag blev väldigt glad när jag fick den! Jag älskade hennes två tidigare böcker:
Betvingade och Överrenskommelser, och jag hoppas att jag tycker om denna också.

Det har faktiskt kommit ut en boktrailer till den också, men YouTube krånglar på bloggen just nu så ni får söka på De skandalösa av Simona Ahrnstedt ifall ni vill kolla på den.

Bara så ni vet är jag bortrest tills den 30 juni! Jag åker på en härlig solsemester och blir borta en vecka! Ha det bra så länge!

Någon som vill läsa hennes senaste bok? Har ni läst någon av hennes tidigare böcker och vad tyckte ni om den/dem?

1 kommentar:

  1. Jag läste Betvingade för ett tag sen och gillade den verkligen, hoppas att jag får tid att läsa de andra delarna i höst!

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!