fredag 10 maj 2013

Lite nyheter

FrämlingenSom vanligt ber jag förlåt för den dåliga uppdateringen. Det ska bli ändring på det.
Jag fick min systemkamera förra veckan: en Canon 600D och har varit ute och testat o fotat ganska mycket och det har då inte blivit så mycket tid över till blogga. Inte heller att läsa. Jag kommer kanske att skaffa en till blogg, där kommer jag att lägga upp bilder jag tagit. Ni får gärna kika in på min kompis väldigt fina fotoblogg: www.skogsmoln.blogspot.se


Igår var jag på konfirmation och fick låna hem några böcker av min faster, tack!
Jag fick låna Främlingen av Diana Gabaldon. Jag har frågat förlaget för länge sedan om jag kunde få ett ex men boken var för gammal och var inte i tryck längre.
Jag fick även hem andra och tredje delen i serien: Slända i bärnsten och Sjöfararna.
Än så länge har jag läst typ 200 sidor och gillar den verkligen!

Jag har sett att flera andra bokbloggare redan kanske har infomerat er om detta, men om ni har missat det (jag vet inte hur...) så har omslaget för tredje delen Nyckeln i serien De utvalda av Mats Strandberg och Sarah Elfgren kommit ut!
Det är kanske inte säger så mycket, men det passar åtminstone det första delarna!

Vem vet, det kanske kommer upp lite foton här också...

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!