måndag 27 maj 2013

I min brevlåda #28

BloggdrottningenNär jag kom hem idag från en friidrottsdag, som var dödstråkig för övrigt, hittade jag 2 paket i brevlådan adresserade till mig! Kände mig väldigt glad då och är det fortfarande!

Det ena bok, vad annars skulle det vara?, paketet var från Idus förlag. Jag hade inte hört talats om det här förlaget förrän jag sökte på Adlibris efter böcker och då dök titeln Wanted av Anna Hansson & Marie Nilsson upp. Jag frågade om jag kunde få ett ex av den och fick ett ja! Och de var även snälla och skickade med en till bok, nämligen den sprillans nya boken Bloggdrottningen av Therese Loreskär.
Jag har redan läst de 5 första sidorna och kan säga att den var lite annorlunda jämfört med alla andra böcker jag läser, men riktigt bra. Vi får se om det håller sig till slutet.

Och det andra större bokpaketet var från Harlequin förlag. Jag måste bara säg tack till er på Harlequin, speciellt Victoria för alla böcker ni skickat till mig! Jag har upptäckt en ny favoritgenre och även flera nya favoriter!
Jag fick hem andra delen i Yelena Zaltana-serien: Magin av Maria V. Snyder, som jag har tänkt börja med så fort jag läst ut Farlig förmåga som jag just nu håller på med.

Och även dessa titlar fick jag:
  • Den mörkaste viskningen - Gena Showalter
  • Den mörkaste lögnen - Gena Showalter
  • Kvinnan från havet - Anne Herries
  • Libertinens kyss - Judith James
  • Kärlekens konspirationer - Helen Dickson

Många böcker va?
Har ni läst någon/några eller vill läsa så kommentera gärna!

2 kommentarer:

  1. Bloggdrottningen låter som en ganska intressant bok :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Så nyfiken jag blir på vad du kommer tycka om resten av min bok :-) Otroligt fin blogg du har. Många varma hälsningar från Therese Loreskär

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!