torsdag 23 maj 2013

I min brevlåda #26

Idag så kom det hem 3 böcker hem till mig! Jag är just nu väldigt glad förutom en liten småsak; vi körde volleyboll i skolan, och nu är min tumme svullen och det gör ont.
Det är såklart typiskt för mig för jag ska på KLASSRESA imorgon! Det ska bli riktigt kul!

Vi kanske ska gå tillbaka till ämnet...
Jag fick hem:
Farlig förmåga av Jessica Spotswood från Rabén & Sjögren.
Barnkolonin av Kerstin Lundberg Hahn från Rabén & Sjögren.
Järnriddaren av Julie Kagawa från Harlequin.
Har ni läst ni läst någon av dessa och vad tyckte ni om dem?
Eller vill ni läsa någon?


2 kommentarer:

  1. Jag har Järnriddaren på engelska hemma i bokhyllan, men oläst. Farlig förmåga är jag väldigt sugen på att läsa :)

    SvaraRadera
  2. Det fanns nog inget på idrotten som jag ogillade mer än Volleyboll (jag kom aldrig över nätet med bollen), möjligtvis orientering!

    Hoppas tummen blir bättre och att du får en awesome klassresa! Vart åker ni? :D

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!