söndag 3 mars 2013

My present #2

Igår så firade min fadder mig och då fick jag ännu ett presentkort på Science Fiction-bokhandeln! Jag har nu ca 1000 kr i presentkort där...
Är jätte glad och om ungefär en vecka så åker jag och mamma till Göteborg för att shoppa på Femman-huset och såklart, SF-bokhandeln.

Jag har suttit och kollat igenom SF-bokhandelns hemsida på jakt efter kanske några nya böcker som är verkar vara bra. Jag har redan skrivit upp några böcker som jag MÅSTE köpa antingen på SF eller på Adlibris eller Bokus :). Ni kan kolla in några av de böckerna om ni läsa Några böcker jag vill ha-inläggen här på bloggen.

Någon bok som ni tror att jag kanske tycker om? Eller har ni själv någon favorit som ni bara måste dela med er av?
Kommentera!

// Dola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!