lördag 30 mars 2013

Min bokhylla - D

Bokstaven D i min bokhylla! Bara så ni vet så "råkade" jag köpa hem böcker från Adlibris för nästan 600 kr, sååå min bokhylla kommer att utöka.

* betyder oläst
¤ betyder läst
< betyder recensions exemplar

Bokstaven D

Sölve Dahlgren - Innebandy Piraterna: första säsongen (¤<)
Sölve Dahlgren - Andra säsongen (¤<)
Sölve Dahlgren - Tredje säsongen (*)
Sarah Dessen - Mycket mer än så (¤)
Sarah Dessen - Mitt perfekta liv (¤)

Antal böcker: 5 st
Antal författare: 2 st
Kvinnliga författare: 1 st
Manliga författare: 1 st

Bästa bok/böcker:
Helt klart Mycket mer än så eller Mitt perfekta liv. Två helt underbara och fantastiska böcker! Läs!

Sämsta bok:
-, ingen är dålig :).


Glad påsk! Hoppas ni får en trevlig helg! Jag själv sitter här hemma och hostar, liksom resten av familjen... :/


Söt <3 td="">

1 kommentar:

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!