söndag 24 februari 2013

Några böcker jag vill ha #2

Lite försenat inlägg kanske. Ska försöka skriva några recensioner idag.

Fyra dagar fyra nätter av Morgan Matson - Verkar vara en väldigt mysig bok, som jag har velat läsa länge men det har aldrig blivit av!

Niceville av Kathryn Stockett - Den här boken har fått nästan bara positiva recensioner och om jag inte misstar mig så har den även blivit film. Vill väldigt gärna läsa den här!

Korsad av Ally Condie - Efter att ha läst Matchad vill jag väldigt mycket läsa den här uppföljaren! Jag vill helst köpa Matchad också :).

Blunda och hoppa av Sarah Dessen - Det här är nog en utav de böckerna jag ser mest framemot att få läsa. Jag har älskat hennes tidigare böcker och vill bara läsa mer av henne!

Har ni läst någon av de här böckerna? Vad tyckte ni om den/dem? Eller vill ni läsa någon av dem?


2 kommentarer:

  1. Ska få hem "Korsad" (förhoppningsvis till veckan) och ser otroligt mycket fram emot att få läsa "Blunda och hoppa" :D

    SvaraRadera
  2. Niceville är en riktigt bra bok, Korsad läser jag för tillfället. Blunda och hoppa är jag också nyfiken på!

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!