tisdag 1 januari 2013

Månadens läs rapport: December 2012

Jaha, nu är den sista månaden slut på det här fantastiska bokåret!

Lästa böcker:

Cinder - Marissa Meyer
Bläckmagi - Cornelia Funke
I taket lyser stjärnorna - Johann Thydell
Liv & Lovisa - Emma Granholm
Röd skymning - Fredrik Lindblom
Dödsritten - Maggie Stiefvater
Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet - Jennifer E. Smith
Spotlight - Meg Cabot
Kär? - Meg Cabot
Tankeläsaren - Kristin Cashore
Monstrets dotter - Kristin Cashore
Bara inte du - Katarina von Bredow
Förvriden - Frida Arwen Rosesund
Glashuset - Rachel Caine
Airhead - Meg Cabot
Att vara Nikki - Meg Cabot
Jagad - Meg Cabot
Till er tjänst - Meg Cabot (En prinsessas dagbok #4)
Only väg is upp - Emmy Abrahamson

Antal lästa böcker: 19

Svenska böcker: 19
Engelska böcker: ½ (har kommit halvvägs i Bloodlines)

Omlästa: 0

Bästa bok:
Dödsritten, måste det helt klart bli!

Sämsta bok:
Hm, svår fråga. Det finns flera böcker som inte varit så bra den här månaden.
Den sämsta boken är nog Liv och Lovisa , den är så obehaglig att man inte blir lycklig av att läsa som man egentligen ska bli.

Kommentar:
Jag tycker att det var lite sisådär med läslusten den här månaden.
Fast det blev inga omlästa den här månaden (om man inte räknar de som jag läste för att  fräschade upp minnet, så att jag skulle kunna skriva en recension.)


Gott nytt år!
Jag hoppas att vi ses nästa år! Och då kommer det att komma fler recensioner och annat om böcker här på bloggen :D

//Dola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!