tisdag 4 december 2012

Ebbas julkalender - 4 december & Recensions exemplar

Ebba.(http://punktebba.blogspot.se/) har startat sin egen Julkalender-utmaning och om allt går som det ska, så ska jag svara på frågorna.

Dagens fråga:
En bok du läst 3 gånger eller mer.

Hela Vampire Academy-serien har jag läst om så många gånger att jag nästan kan vissa böcker utantill. Men jag fortsätter att läsa dem, eftersom de är helt underbara!
Men även serien De utvalda har jag säkert läst mer än 5 gånger. Jag bara älskar alla särlingarna i boken!
Det är mest bara serier som jag har läst mest gånger men även Mitt perfekta liv och Mycket mer än så av Sarah Dessen har jag läst om många, många, många gånger, för det är så himla underbara, roliga och allt annat bra!


Recensions exemplar:
Ja, som rubriken antydde så har jag fått ett recensions exemplar idag!
Och det var Dödsritten - Maggie Stiefvater! Jag hoppas verkligen att den är lika bra som hennes andra böcker.
Jag ska även få hem Kretsen av henne, fast den skulle levereas senare (:(
Och rec-ex var från B Wahlströms som har givit många bra böcker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!