onsdag 26 december 2012

Bokköp

Jag skrev ju igår att jag kanske skulle gå till Akademin Bokhandeln och kolla på böcker (vad annars?) och i bästa fall köpa något.
Jag älskar den där känslan när man bara går och kollar på böcker man skulle vilja ha.
Men jag älskar inte den där känslan man får när man kommer på att man inte kan köpa alla böcker!
Det var ett erbjudande, så man fick ta 4 betala för 3, alltså fick man den billigaste på köpet! :D

Dessa fyra böcker kom jag hem med:

Bloodlines
Bloodlines - Richelle Mead 
Bloodlines #1
Älskade Richelle Meads serie Vampire Academy! Hoppas att den här är lika bra :)
Den ska handla mer om Sydney, Jill och kanske Adrian. Det ska bli roligt att få läsa från deras synvinkel :)
The Golden Lily. Richelle Mead
The Golden Lily - Richelle Mead
Bloodlines #2
Om man köper första delen i en serie, måste man väl också köpa andra delen ;)?
Ser framemot att läsa den här sen, efter Bloodlines.
L.A. Candy - Lauren Conrad
L.A. Candy #1
Handlar om två tjejer som får vara med i en TV-show.
Har fått ganska bra omdömen, och vill själv ha en egen uppfattning.
Snyggt omslag <3 p="p">
Sweet Little Lies - Lauren Conrad
L.A. Candy #2
Andra delen av tre i Godis-serien som jag gärna vill kalla den :D
Det är så fina omslag på böckerna tycker jag. Eller vad tycker ni?
 
Vill ni läsa någon av de här böckerna?
Eller har ni läst någon? Vad tyckte du om den?
Kommentera!
 

3 kommentarer:

  1. Både Bloodlines och The Golden Lily tyckte jag mycket om :)

    SvaraRadera
  2. LA Candy serien gillade jag. Den står fint är i hyllan. Serien är väldigt lättläst och enkel. I love it!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra! Det låter nåt som passar mig!

      Radera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!