fredag 21 december 2012

Lite av varje

Idag så var jag på filmen Berättelsen om Pi. Vi fick se den i 3D, fast vi skulle egentligen se den i 2D :D
Berättelsen om Pi, finns även som bok, och jag vill gärna läsa boken, så jag har frågat förlaget om jag kan få den som rec-ex, men har ej fått något svar än :/
Filmen var bra, men det bästa med filmen var nog 3D-effekterna ändå, det blev så verkligt :D
Berättelsen var väldigt fin, och i slutet fick man själv bestämma vilken berättelse man ville tro på.

Efteråt gick jag till biblioteket.
Jag lånade hem
  • Till er tjänst - Meg Cabot
  • Airhead - Meg Cabot
  • Att vara Nikki - Meg Cabot
  • Jagad - Meg Cabot
  • De rätta - Scott Westerfield
  • Only väg is upp - Emmy Abrahamson
Jag vet inte riktigt vilken bok jag vill börja att läsa, jag har redan 2 (!) påbörjade böcker på nattusbordet. Det blir kanske Airhead :)

Sen fick jag en tidig julklapp av min farbror.
Och det var...ett presentkort på Science Fiction Bokhandeln, som finns i Göteborg, Stockholm eller Malmö! Tack så mycket för det!

// Dola

PS. Bara 3 dagar kvar till julafton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!