fredag 2 november 2012

Bokbloggsjerka 2-5 november

Nu är det dags igen för bokbloggs jerka!
Om du själv har en bokblogg och skulle vilja vara med så skicka in på
Annikas bokblogg för instruktioner.

Veckans fråga lyder: vad ska du ägna dig åt för bokliga aktiviteter under Halloween helgen?

Inte så många bokliga saker som jag hoppats.
Det blir nog mer läsning... och ännu mer läsning :D

Fast det hör ju till bokigt så det blir en bokig helg för mig!

Ska ni göra något speciellt "bokigt" i helgen eller ska ni bara slappa och läsa en bok, som jag?
Kommentera!

8 kommentarer:

  1. Precis som du! (Tror jag) ;D

    SvaraRadera
  2. Det blir nog mest slappande med bok här när det finns tid :)

    SvaraRadera
  3. Fast att läsa böcker är ju superbokligt! ;-)

    SvaraRadera
  4. Om inte att läsa böcker räknas till bokligt, så sysslar jag nästan aldrig med bokliga saker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med!! Trodde läsning hörde till sånt som var bokigt :)

      Radera
  5. Jag ska nog också bara läsa :)

    SvaraRadera
  6. Jag ska läsa och skriva, så det blir fullt med bokliga aktiviteter hos mig :)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!