fredag 28 september 2012

Nästa stopp - Bokmässan!!

Idag exakt klockan 8.32 går tåget till Göteborg, till bokmässan rättare sagt!
Det är första gången jag ska dit och jag längtar jätte mycket!
Jag hoppas att det är lika bra som jag tänkt mig, fast jag tror att det är det.
Jag hoppas att jag träffar några andra bokbloggar eller några av er läsare.
Här är några tips som jag har läst på andra bokbloggar som är bra:

- Ha kontanter, för köerna är långa till bankomaterna
- Ha sköna skor
- Ha inte för varma kläder
- Ha inte plastkassar, utan tygkassar, plastkassar skaver i händer
- Ha med något att dricka och äta
- Ha med något att tuggummi

Har jag glömt något?
Kommentera så lägger jag till det!

// Dola



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!