onsdag 5 september 2012

Mina första recensions ex!

Idag kom några ut av mina efterlängtade recensions ex!
De var Sommaren jag blev vacker och Ingen sommar utan dig av Jenny Han utav förlaget Ponto Pocket.
Tack så hemskt mycket för böckerna!
Tyvärr var den sista delen slut, så den kom inte.
Har hört att Jenny Hans böcker är väldigt bra, så nu ska jag läsa de!
Recension kommer nog upp om några dagar :)

Handling i Sommaren jag blev vacker:
Belly har längt efter att få återse sina barndomsvänner, bröderna Jeremiah och Conrad. Men den här sommaren, den här speciella skimrande sommaren, kommer saker att förändras.

Handling i Ingen sommar utan dig:
Så länge Belly kan minnas har hon tillbringat somrarna i huset vid havet, tillsammans med dem hon håller allra kärast, bröderna Jeremiah och Conrad. Men i år blir det inte så. Förra sommaren hände något mellan Belly och Conrad. Något som förstörde allt.
Belly är djupt sårad, men när Conrad plötsligt försvinner är hon och Jeremiah de enda som kan hitta honom.
Och allt kan bara ställas till rätta där det en gång började - vid havet.

2 kommentarer:

  1. Jag har läst första boken i serien och den tyckte jag var jättebra! Hoppas att du också gillar den. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har nu läst den och jag riktigt älskar den!
      Hoppas att de andra delarna är lika bra!

      Radera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!