fredag 28 september 2012

Hemma från Bokmässan 2012

Alla böcker jag köpte :)
Nu är jag hemma från bokmässan i Göteborg.
Det var ju första gången jag var där, så när jag var där var jag glad att jag hade gjort en lista på vilka böcker jag ville ha och vilka förlag jag ville gå till, för där inne var det verkligen stort.
Jag tycker det har varit jätte kul att vara på bokmässan, och jag har hunnit med de förlagen jag ville gå till.
Och jag köpte 9 böcker.
Böckerna jag köpte är:
Den snygga Book Bagen ;)

Glashuset-Rachel Caine:
Har redan läst den här boken, men gillar den mycket så ville ha den själv.

Döda flickors dans-Rachel Caine:
Andra delen i serien Vampyrerna i Morganville.
Vill jätte gärna läsa!

Midnattsgränden-Rachel Caine:
Tredje delen i serien V i M.
Utkommit den här månaden (september) så är väldigt ny.

Personer du kanske känner-Jay Asher & Carolyn Mackler:
Är väldigt sugen på att läsa den här boken, om Facebook och framtiden.

Rubinröd-Kerstin Gier:
Åh, längtar massor tills jag får läsa den här boken!

Mycket mer än så-Sarah Dessen:
Älskar den här boken, måste ju helt klart ha den i bokhyllan.

Mitt perfekta liv-Sarah Dessen:
En utav mina absoluta favorit böcker, i alla fall av Sarah Dessen.

Själlös-Gail Carriger:
En utav mina 10 favoritböcker helt säkert.
Längtar tills jag får läsa om den.

Och till sist, den bok jag är mest nöjd med att ha köpt är:

Chanslös-Gail Carriger:
Äntligen fortsättningen på Själlös.
Den har inte ens utkommit i butikerna än, så jag är bland de första som läser den!
Den ska utkomma i oktober.

Och så har jag köpt en häftig Book Bag.
Den luktar inte så gott, men är jätte praktiskt att bära böcker i.

Jag har så många olästa böcker i bokhyllan att jag skulle vilja stanna tiden för att läsa alla superbra böcker!

Som sagt, jag har haft en jätte bra dag och jag hoppas att jag åker dit nästa år också.



3 kommentarer:

  1. Åh vad många böcker! vill också ha rubinröd! :)

    SvaraRadera
  2. Hej, är böckerna på bokmässan rabbaterade? Alltså biligare än vanligt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tror jag nog... Det var dem i alla fall när jag var där! Fast det skiljer inte så värst mycket, men man kan spara in på det i längden :)

      Radera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!