onsdag 26 september 2012

Förlåt för dålig uppdatering!!

Förlåt att jag inte har uppdaterat på länge (okej, ca 2 dar men ändå), men det har varit väldigt mycket i skolan, läxor och innebandyträningar och bowlingträningar (ja, man kan spela seriespel i bowling) så jag har inte hunnit läsa så mycket.

Men det kommer nog komma upp en eller två recensioner idag och imorgon så är det STUDIEDAG, fast då ska jag städa :( och sen ska jag fixa tills på fredag.

Gissa vad som händer då?
BOKMÄSSAN!!
Åh, vad jag längtar, det är första gången jag ska dit och jag hoppas att det blir fler gånger.
Det kanske blir något inlägg om vad jag köpte för böcker på bokmässan på kvällen för jag är bara där en dag.
Annars kommer det att bli ett (eller flera) inlägg på söndag.

För nu i helgen ska jag hjälpa till på en bondgård och sen ska jag och 2 kompisar sova över där.

Oj, vilket långt inlägg det blev nu, jag som bara tänkte skriva varför jag inte har skrivit på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!