lördag 1 september 2012

# Dag 9 - en bok du inte gillade, men i slutändan älskade

Jag har två svar på den frågan, första svaret är Själlös av Gail Carriger.
När jag hade läst på baksidan så tänkte man liksom jaha, en bok om vampyrer och varulvar och några övermänskliga.
Men jag fick verkligen tänka om sen för jag blev ju helt fast i boken och fullkomligt älskar den nu. Stort hjärta på den här boken!
Rekommenderar den här boken av hela mitt hjärta.

Svar två är Ögat över månskäran av Libba Bray.
Jag hade läst ca två kapitel och jag ville bara slå igen boken och aldrig öppna den mer för den var riktigt lång tråkig. Men jag fortsatte att läsa och nu älskar jag den!Tycker verkligen om Gemma och hennes vänner.
Man sitter och ler och fnissar att alla deras roliga påhitt.
Också en bok jag rekommenderar starkt.
Ska läsa hela serien ( + kanske köpas )!

1 kommentar:

  1. Håller med om ögat över månskäran ville bara lägga ifrån mig den, verkligen glad att jag inte gjorde det :)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!