måndag 1 juli 2013

Nu är jag tillbaka!

Hej! Det var länge sedan jag skrev ett inlägg som inte är tidsinställt.
Jag har nu kommit hem från en veckas läger i Göteborg och sedan ovanpå det en vecka på Kreta! Det har varit väldigt kul och underbart! Det var däremot inte så kul att komma hem till blåsiga, kalla, regniga Sverige då man kunde ha varit i 37 graders värmde och sol, bad o glass på Kreta! Fast det är så här en svensk sommar brukar vara: regnig o kall...

Men jag får göra det bästa av saken och läsa böcker och blogga lite emellanåt!
Förresten jag hittade några snygga och häftiga bokmärken i en shop på Agia Marina (Kreta, stället hette så där vi bodde) med roliga/fina citat på!
Det kommer kanske upp en bild på dem senare i veckan.

Det lönar sig att ligga och lata sig i solen för under den senaste veckan har jag hunnit läsa ut 4 böcker! 3 svenska böcker och 1 engelsk bok! Är nöjd med mig själv nu :)
Fast det innebär att jag har 4 recensioner till att skriva + alla de andra jag recensionerna jag också ska skriva klart...

Lite senare idag kommer månadens läs rapport upp och kanske även bokbloggsjerkan.
Under veckan ska det komma upp några recensioner och kanske även några andra roliga inlägg!

Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!