fredag 7 juni 2013

Sommartävling!!!

Jag har tänkt att ha min första tävling här på bloggen!!
Vad kan vara bättre än att vinna ett sommarbokpaket till sommaren?
Vinsten sponsras av Rabén & Sjögren, stort tack till er!

Vinsten är 6 st böcker:
Blunda och hoppa - Sarah Dessen
Farlig förmåga - Jessica Spotswood
Barnkolonin - Kerstin Lundberg
Vid din sida - Anne Cassidy
Jag går dit du går - Nina LaCour
Hemma kanske inte är en plats - Lin Hallberg

Tävlingsregler:
För att vara med i tävlingen så ska man kommentera och motivera varför just du ska vinna. Då har man en lott i tävlingen. För att få två lotter, som är det mesta man kan få, så ska man skriva ett inlägg om tävlingen på sin blogg/facebook/twitter/instagram m.m. och skriva det i sin kommentar.
OBS! Man kan maximalt få 2 lotter.

UPPDATERING!
Skriv din mejladress i kommentaren så att jag kan kontakta dig ifall du vinner!

Tävlingen avslutas nästa fredag den 14 juni kl. 15.00!

Lycka till!
May the odds ever be inte your favor!

11 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med!!
    Jag skulle vilja vinna för att jag nu har haft ett långt uppehåll från min blogg & nu äntligen kommit tillbaks och det skulle vara så roligt att ha något nytt att läsa, tipsa mina läsare om osv.
    Jag har haft svårt att hitta en bok som verkligen passar mig på senaste tiden, och då kanske jag hittar någon i detta paketet vilket vore super!

    Jag har tipsat mina läsare på min blogg om tävlingen: http://bokriket.blogspot.se/2013/06/tavling-hos-dolasbokblogg.html

    SvaraRadera
  2. Ååå, vad roligt! Alldeles fantastisk vinst ju! :D
    Meeen, ärligt talat vet jag inte VARFÖR jag skulle borda vinna. jag menar, det skulle ju vara rätt underbart och så, men jag hade ju inte tänkt rädda barn som inte har rent vatten eller så med dem. Så, jag borde vinna därför att: Det är en rätt fantastisk vinst, böckerna verkar alla jättebra, men jag har ju faktiskt en massa böcker att läsa... Men, jag borde vinna för att jag VILL det! :D

    Och här har jag skrivit om din tävling: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com/2013/06/tavling-pa-dolas-bokblogg-dar-man-kan.html

    SvaraRadera
  3. Varför jag ska vinna? Helt ärligt behöver jag inga fler böcker MEN alla de här 6 böckerna står på min önskelista och skulle bli lästa så fort som möjligt(ingen skulle riskera att bli hyllvärmare) Så jag hoppas att jag vinner för att det är böcker som jag verkligen vill ha :)

    Min mail är plexiglasbubbla[at]hotmail.com

    Här har jag skrivit i min blogg http://bokraden.blogspot.se/2013/06/dola-har-en-sommartavling.html

    SvaraRadera
  4. Varför ska jag vinna ?
    Jag ska läsa mycket i sommar. Och för det skulle det ju passa bra med lite böcker att läsa som passar till. Och jag har inte råd att köpa alla böcker jag vill ha så det vore perfekt om jag vann denna tävling. Och alla dom böckerna man kan vinna här är jag väldigt intresserad av :)

    min mejl är: nelliegustafson@hotmail.se
    Jag har tipsat om det här på min FB: https://www.facebook.com/Nellie.Mockinjay?ref=tn_tnmn

    Ha det bra :)

    - Nellie

    SvaraRadera
  5. Varför just jag borde vinna? Sommaren ska bestå av sol, bad, glass och härliga böcker. Vad ska jag göra hela sommaren? JOBBA. På helgerna är jag ledig och då ska jag verkligen njuta av ledigheten och läsa i det fina vädret (det ska vara fint väder då). Men för det krävs mysiga sommarböcker. Så för att min sommar inte endast ska bestå av jobb så vill jag verkligen vinna det här superhärliga bokpaketet!

    Här har jag bloggat om tävlingen: http://marklarsbooks.blogg.se/2013/june/tips-tavla-om-sommarbocker.html

    min mejl: e.backeby@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är med!
    Jag borde vinna eftersom jag gillar att läsa och böcker är väldigt dyrt och jag är inte världens rikaste direkt!
    (tror inte jag behöver lämna mejl? :p)

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med och tävlar. Varför ska jag vinna? För jag älskar böcker och att läsa. Alla böckerna är sådana som jag skulle vilja läsa. De små liven skulle få det väldigt bra hemma hos mig! :) Min mail: kajsasbokblogg(at)gmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej! Vill vara med att tävla om ett bokpaket till mig och min dotter så att vi kan mysa med gemensamma läsupplevelser i sommar :-)
    Trevlis sommar ! Mariann
    0520.440462(at)telia.com

    SvaraRadera
  9. Hej jag är gärna med och tävlar. Varför just jag ska vinna så svarar jag på att jag tycker har precis uppnått mitt mål att läsa 100 böcker och vad är inte bästa sättet att fira det med nya böcker?

    Trevlig sommar!

    Min mailadress är: Madeleine.knutsson@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag vill vara med! Jag älskar att läsa och flera av titlarna i vinstpotten är med på min att-läsa-lista. Har dock redan Farlig förmåga hemma så ifall jag vinner så kan jag skippa den, du får gärna skicka den till mig ändå men tänkte att det kunde vara bra ifall någon annan om inte har den kan ta den istället.

    Ha det bra!

    boktycke[at]gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är med :D
    Svenska inbundna böcker är så jäkla dyra (med tanke på min budget, haha), så det blir alltid så att jag väntar tills de släpps ut i pocketformat, men jag brukar alltid tappa intresset när de väl finns i pocket, eftersom att det typ tar en evighet innan pocketutgåvan släpps :(
    Självklart kan man låna böcker från bibblan, men föredrar såklart att äga allt jag läser, och det känns så mycket fräschare att veta att man är den ända som har bläddrat i boken! (och ens bokhylla ser mycket co0lare ut med massa böcker!!)

    Mail: chocolateball97@hotmail.com
    /Lily :)

    SvaraRadera

Undrar du något? Eller vet du en bok jag bara måste läsa?
Eller vill du bara säga hej? Kommentera!